Ojie's Official Blog ojie here :): Hari Graduasi 2011

13 October 2011

Hari Graduasi 2011

Assalamualaikum..

13 Oktober 2011-Majlis Graduasi untuk Pelajar STPM dan SPM di Dewan Seri Budi .

pelajar tingkatan enam atas dan tingkatan 5 diraikan sbg tanda penghargaan sbb nk hbis skola da kn ... w/pun exam sebenar tggal 38 hari lg .. 
so , kami sekelaz td rase excited pulak , 
konon ase cm konvo kt U lha kn ? padahal kt skola jek . 
huu~ konon konvo Dip. la nie .. sbb STPM kn same ngn Dip. 
:)
jubah f6 warne maroon manakala f5 warna biru .. (tp lawa lg kami punya) 
hehe..
tp ade satu perkara yg kami mcm tak puas hati la kn ... 
ngn arahan cikgu td :
"Pelajar dilarang mengambil gambar ketika memakai jubah.. ada guru yg akn ambil gambar awak tp awak kene bayar ...."
sakit je hati kami mendengar nye .. 

tp w/pun begitu , kami tetap rase best td . 
jumlah enjoy pixta (^_^)

SEMALAM :
kami curik2 pakai jubah dan pakat ambil gambar ramai-ramai secara senyap2 :)

Nadhra-watak datin pengetua

dari kiri : zuwaa , ehem2 , Nadhra-konon dapat Anugerah Dekan :)

TADI :
bergambar setelah selesai majlis . jubah dh dipulangkan . lokasi penggambaran : Bilik Pn.Haziyah ;)

Ai ngn Zuwaa-zuwaa yg tak ready lg tp Nadhra dah TERsnap pic kami 

Scroll yg 'menjanjikan' masa depan

dari kiri : wanie , ehem-ehem , zuwaa n nadhra

wahh . besemangat kitorg kn ? tgk lha muke masing uh . 
tibe2 terlupe jap yg STPM belum mula lg . huu ~ 

Kalau Suka, Like Aje

4 orang doakan saya kurus :D:

Sarah Mohd Saleh said...

eceh...stpm xstat lagi dah berkonvo bagai..xpe angan2 tuh penting

NOOR FATIN said...

wahh stpm pn ada konvo ek? spm dlu pn ada. hehe tapi dlu time sy xde jubah tau.. lepas tahun saya baru ada jubah.. kui3. merasa jugak la pakai jubah konvo masa diploma ni =p

tahniah :)

~xUrrA~ said...

congrats !

~xUrrA~ said...

congrats !

 
Copyright © . All Right Reserved by MadeByOwn