Ojie's Official Blog ojie here :): Segalanya Telah Berakhir

15 December 2011

Segalanya Telah Berakhir

hyep sume ! lame da tak hapdet . akhirnyee .. Exam STPM bagi tahun 2011 telah pun berakhir siang td , tepat jam  4.01 pm iaitu paper BM 1 . lega sungguh bila exam dah habis . penat lah . dah 13 tahun belajar . pasni leh tumpukan perhatian kt bende lain . 

mase exam haritu , penat betul nk tunggu hari yg ader paper . 1 minggu 1 paper je . lame kn ? tak mcm spm , hari2 ade paper . bg rehat lame2 kt rumah bukan stdy pun , wat bende lain je lebih . Tp , w'pun exam da hbis , aku tetap rasa cuak . sbb aku terfikir , mcmne lah result aku nnt kn ? mesti tak sehebat mase exam kt skola dulu .... sbb hampir KESEMUA soalan tahun ni susah sgt . lagi2 subjek sejarah . semua yg spot tak keluar . adehh .. lingkup la cmni .. 

dah . kite lupakan sekejap pasal tu . bende dah lepas pun . Alhamdulillah , exam telah selesai dgn selamat :)
pasni , boleh la aku tumpukan blog n fb aku sepenuhnye . *tu pun kalo tak keje . okie korg . heppy berblogging ! :)

Kalau Suka, Like Aje

0 orang doakan saya kurus :D:

 
Copyright © . All Right Reserved by MadeByOwn