Ojie's Official Blog ojie here :): pulut + santan + durian = sodaapp ! = )

20 July 2011

pulut + santan + durian = sodaapp ! = )

hai geng .... ! hehe .
Assalammualaikum ... 

da lame tak tulis disini kn ? hai , maklum lah .. sbuk sikit .. tade mase nk hapdet .. :)
hmm .. berbalik kpd TAJUK ENTRY kite harini ... mesti korg tertanya2 hape kebende tuh kn ? bunyi nye pun mcm sodap je .. belumm baunye lg .. hehe ..

cite nye cmni ..... Jeng ! Jeng ! Jeng ! hee ...
aritu aku g umah abah mentue kuh .. saje lpk jupe mereka ..

sempat lg posing sblm nk g uma mak mentua .. :)

pastu .. mereka mengajak aku makan bersama .. aku hengatkan mkn nasi ke hapa .. upanya  mkn nie ....

 
PULUT yg disirami SANTAN dan kemudian dicicah dgn beberape ulas DURIAN .

hah ! aku dala ta penah mkn bende nie ... mak aku tak penah ajar kami adik badik mkn mkanan tuh .. mgkin dsebabkan kami berlainan negeri dan daerah kot .. tu yg lain sgt .. yela , kn ader pepatah mengatekan , Lain Padang , Lain Belalang .. :) then , aku pun duduk bersila di bawah setelah diajak duduk oleh paan .. mula2 aku ta phm cm ne nk mkn dye . then paan dgn baik hati nye ngajar aku cara mkn dye .. hmm ..

dan
-
-
-
-
-
-
-
-
-

hasil nye SANGATLAH SEDAP ! :0

hehehe .... sedap lah .. tetibe aku ase cm batak lak ... ( maklum lah , 1st time mkn ) .. hee~ aku amek sikit je ltak dlm pinggan aku .. tp si paan ngn abh die , penuh 1 pinggan tu .. haish . tak lrt aku tgk . cmne dowg bleh hbiskan entah ? tp bg aku , sedap lah pulak bende nie ... huhu .. aku nie sume bende aku lantak .. kayu ngn batu je aku tolakk ! haha .. :D 
kepade Paan : thx cuk sbb ajar syg mkn bende yg syg tak pena mkn selame 19 tahun nie .. :)

p/s : kepade yg tak mkn duyan dsbbkan baunye , cube2 lah berjinak-jinak ngn buah nie .. kompom puass ! hehe ... sdp taw .. 

        

haa .. terliur tak ? kalo terliur , cepat2 lah g serbu pasa cari duyan pasnie taw korg ! hehe ... :)

Kalau Suka, Like Aje

1 orang doakan saya kurus :D:

azuha halim said...

nasi+santan+durian pernah makan tak? sedap jugak!

 
Copyright © . All Right Reserved by MadeByOwn