Ojie's Official Blog ojie here :): rambut ?

16 July 2011

rambut ?

assalamualaikum ..
hai . hari ni kite berjumpe lg dalam rancangan 'INI KESAH OJI' ! hehe ..

entri hari ni nk cite sal rambut . hee~ aku bru je ptong rambut aritu ..


haa .. tu rambut lame aku .. pnjg takk ? pnjg kot ... tp aku ase rimas lak .. sebab tebal sgt . tu yg aku da nekad sgt nk ptong .. bile da ptong , jd cmni lah hasilnye ...

huuu ~ cmne korg ase ? ok takk ? actually mase aku g tempat tu , aku pun tataw nk ptong cmne .. so , aku pun usha lah catalog gmbr yg ade d situ ... so , bile dah pilih , cm tu lah hasilnye ..
buahati aku kater 'ok lah sayang . cute sangat .'
'a'ah . yelah tu' aku berkata dlm hati ... sambil tersenyum . huhu .. tetibe rase bangge lakz . ngee~   :D

Kalau Suka, Like Aje

3 orang doakan saya kurus :D:

NOOR FATIN said...

rambut saya mcm tu la. hehe nak potong pendek lagi. rasa rimas. hee

NOOR FATIN said...

tadi baru follow. hehe sori lambat. baru follow blogger2 yg dh follow saya. heheh thanx ya :)

roziahojijie said...

noor fatin : ookayh . welcome ...

 
Copyright © . All Right Reserved by MadeByOwn