Ojie's Official Blog ojie here :): Rupa Doraemon Sebenar !

9 February 2012

Rupa Doraemon Sebenar !

korang mesti pernah tengok citer DORAEMON kan ? yang robot kucing warna biru tuu . Aku suka sangat tengok citer dye mase kecik-kecik dulu . Kalau dulu , setiap hari sabtu , pukul 7.30 mesti dah standby depan tv semata-mata nak tengok Doraemon . Best sebab dye ade poket ajaib yang boleh keluarkan macam-macam barang . 


                  


okei . nie dye versi kartun . nak tengok tak DORAEMON diluar tabir ?? skroll kebawah . jangan terkejut pula ye ? 
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Taddaaa !! 


 
HEheheheheh .. comel kan ?? warna biru . rasa macam teringin nak bawak balik satu kerumah . Sangat comel    
(^___^)



Kalau Suka, Like Aje

9 orang doakan saya kurus :D:

myra azraff said...

haha..comel!
tapi menyeramkan...

Nana said...

ci try spray kucing jiran sebelah..tgk ape jadik..haha

★ aIsyaH ★ said...

c0mel..biru pulak tu..like:)

sy p0n minat tg0k d0raem0n tu..walaupun 'menipu'.. mana b0leh dlm k0cek y kecik menyumbat mcm2 brg..tp tetap menarik..^^

azuha halim said...

macam takut je rupa doraemon yang sebenar. haha

Sarah Mohd Saleh said...

giler comel kottt.rse nk kunyah jek

roziahojijie said...

Comel kan ?? comel sgt .. geram betul tgk Si gondol nei :)

Mimi Nur Farahin Hassan said...

hahahahaha sumpah gelak tengok real doraemon

ilham sr said...

hahaha..... mana kucing yg jadi mangsa peminat doremon tu....cian tul kucing tuuu... lagi satu mane dia punya teliga ..... naik hairan difikirkan kembali..... hahaha nice .

roziahojijie said...

@ilham sr dorg pandai edit ahh nie .. hehehe

 
Copyright © . All Right Reserved by MadeByOwn