Ojie's Official Blog ojie here :): baby baru

20 September 2011

baby baru

isnin , 5 September 2011 ..
aku dapat beby baru .. yeay ! da lame dpt tp bru nk hapdet blog aini kn ? tah pape . asik bz je .. beselah to . hee~ TAPI ! bukan beby gua beb .. gua pon tak kawen agy .. teringin gak nk timang beby sendiri ngn En.Farhan  tp kami belum ready la nyah nk jd parents nie .. byk mende nk pikir agi .. ok ? ni beby kakak En.Farhan la .. anak kedue die . so , En.Farhan da jadik pak cik lagy walaupun die mmg da jd pak cik sebelum ni . So, secare automatiknye aku pon telah menjadi mak cik . sangat EXCITED okay ! huhu . :)

disebabkan adik beradik En.Farhan ni 8 org , En.Farhan anak yg ke-6 , die di panggil sebagai Pak Tam . sbb adik badik yg lain dh guna pak teh , pak su , pak uda , so .. die kne terima lah panggilan Pak Tam tuh . walaupun tak bpe hitam sgt kn .. ? huu~ kalo die Pak Tam , aku for sure lah Mak Tam kn ? tapi kami menggelarkannye Uncle Tam dan Aunty Tam . hah . amacam ? ok kn ? lebih glamour .

ok . da mcm keluar tajuk lak . aku nk tnjuk kt korg pix beby baru yg sgt comel tu ..

haa .. ni die ...

Akmal Darwisyh . 3.5 kg . sgt tembam .



Akmal yg baru berusia 4 hari didukung oleh Aunty Tam :)


so .. amacam ? comel kn ? Aunty Tam rndu lah kt Akmal .. ta sbr nk tgk Akmal besar . 

p/s : teringin nk dukung beby sendiri wif En.Farhan . so , korg bile lg ?

Kalau Suka, Like Aje

1 orang doakan saya kurus :D:

Noor Fatin said...

mana aci aunty tam, kena mak tam jugak :P

 
Copyright © . All Right Reserved by MadeByOwn