Ojie's Official Blog ojie here :): beraye bersama En.Farhan

14 September 2011

beraye bersama En.Farhan

Assalammualaikum . hai geng . sehat ke ? aku tak sehat nie , selesema la .. huhu . tp takpe . aku gagah kan jgk jari ni utk  menari-nari di atas keyboard ni .

pd 11 Sep 2011 , bersamaan ari ahad , aku ikut En.Farhan n family pegi beraya di Ijok , rumah sedara nye .. kami pergi bersamaan 4 buah kereta , sbb fmly En.Farhan nie kn ramai .. huhu . seb bek lah En.Farhan ni ader lesen , so , buleh la die bwk kete . aku pon tumpang kt sebelah je la ..

ok , mls nk ckp byk , just enjoy je la pix kami ya .. :)

ni aku : mase tggu En.Farhan dtg amek kt uma . sempat agy posing jap  .

ok . da sampai . En.Farhan kelihatan agak comot comel  . :)

"cpt la yang .. jum kejar cuk .. " nk maen kejar2 pulak ngn aku . haish die ni . 

ni Kasih . sgt cumel . anak saudara En.Farhan . da la tembam budak ni . eeii . ase nk geget je .

maka , bermula lah kisah penyerangan tempat barbeku ! hehe :)

ok . ni kambing barbeku aku . cicah ngn sos BBQ . makan mase panas . sedap sampai makan tak pandang org lain .

nie Aiman punyer .

makan tepaksa berdiri sbb sume kerusi da full . 

aku yg tengah tggu En. Farhan main basikal kt belakang tu .

Matshah tetibe dtg , n suruh aku ambil gmbr body yg tak berapa 'sasa' tu . 

En. Farhan yg sangat kusyuk main basikal , sampai lupa aku . main BMX pastu nk wat syle yg tak bpe nk jadikk . dan die sgt berpeluh .

kami lepak kt sane dr ptg sampai la ke mlm .. dan family En. Farhan ni sgt la besar . dan ramai .. kami sgt kekenyangan dgn mcm2 makanan yg ader . huhu . sume sdp2 . sampai tak hbis mknan yg di barbeku tu .. (ayam , ikan , kerang , kambing bakar ) kami terpaksa bwk blik utk 'sambung' di rumah pula .. sangat best ! 

Kalau Suka, Like Aje

1 orang doakan saya kurus :D:

azuha halim said...

fuhlahmak ojie..
lawa lah!
witweet!
haha

betol la weh muke matshah mcm buda kat sekola kite tu laa. kemsalam! :P

 
Copyright © . All Right Reserved by MadeByOwn