Ojie's Official Blog ojie here :): mood raya ataw study ?

9 September 2011

mood raya ataw study ?

assalamualaikum ..
hai sume . lame da jari ni tak menari-nari kt atas keyboard ni . huhu . adakah aku terlalu bz ? tidak kot .. aku selalu on9 tp rase malas sekali nk update kt sni . tade topik . huhu . so , ber-blog walking jelah .. kn ?

mggu nie . mggu exam . exam TRIAL STPM wehh . haha .. aku tgk mggu ni , jarang kwn2 aku on9 kt fb . myb dorg bz stdy , tp aku ? ase nk bkak bku pon malas ..

mase raye mgu lps dpat cuti semggu je .. da la org bz beraye , aku lak kne stdy sbb bkk skola je da stat exam . tp , name je cuti . bukan leh stdy pon . ari raye petame je czen2 da ajak g tgk wyg . so , ape g ? enjoy lah ..

huhu . 4 ari kt kg , tak bukak bku pun . da blik uma , pun tak bukak jgk . sedare ramai dtg uma ..
agipun , mcm tajuk entry hari ni lah .. mood raye ader .. mood stdy tade pun . tah la . da la makin dkt STPM ni .. mkin malas nk dtg skola .. mkin mls nk stdy . tah la . tataw npe .

harap2 la nt da dkt2 STPM aku tak cm nie .. pic ni pon konon nk g stdy lah . lalast mkn je keje kitowg . huhu .

sowi yg sebelah tu tak nmpk sgt sbb tak bpe femes . hee~ guwau je wanie ! jgn mara .
:p

Kalau Suka, Like Aje

0 orang doakan saya kurus :D:

 
Copyright © . All Right Reserved by MadeByOwn