Ojie's Official Blog ojie here :): Sabar . Jangan Salah Faham Dulu .

5 July 2012

Sabar . Jangan Salah Faham Dulu .

Assalamualaikum . 
 
 
Selamat pagi semua .  Kali ni entry segar . Segar sebab pagi-pagi lagi idea dah mencurah nak dimemorikan kat sini . Pagi ke ? Hehe . Oh yaa , malam tadi malam nisfu Syaaban kan ? Walaupun agak lambat , aku tetap nak minta ampun dan maaf dari korang seandainye aku pernah mengguris perasaan sesiapa sepanjang aku berbelog ni ye . Ampunkan patik .


Okay . Berbalik semula pada cerita aku , semalam aku kata aku dah jumpa pengganti kan ? Sabar dulu . Tu sebenarnya kawan baik aku . Kawan sekelas aku dulu . Aku memang rapat dengan die . Korang jangan nak percaya sangat lah cerita semalam . Aku bergurau saje . Die tu Hindu . Tapi tak macam Hindu pun . Name die Thirunath . Aku ni belum ada pengganti lagi . Hati belum sembuh sepenuhnya . Eh . Lain entry lah kita cerita pasal hati . 



Sekarang ni aku nak cerita pasal gambar semalam tu . Tu . Yang atas tu . Tu gambar mase aku dengan Aida , Nadhra , Thiru kat kenduri kahwen abang Fatin Farahana . Ahad lepas . Aku dah takde keje , tu yang berkepit dengan Thiru je . Okay , jom layan gambar . 


 Nadhra & Aida
 Macam tangga kan ? Aku tahu aku 'tinggi' . Dah . Cepat skroll bawah .
 Haa . Tulah tuan rumah , Fatin Farahana nye . Retiss die pada hari itu .
 Tiga dara singlet . Eh ? Single . Cepat-cepat isi borang . :P
How to be tinggi eh ? 


Haa . Tulah die cerita nye . Kesimpulannye , aku masih lagi solo . Single but not available for now . Lepas je pergi kenduri , kami pun terus serbu Sunway Piramid . Jenjalan berempat . Rileks je berbaju kurung dalam tu . Tapi memang best lah . Walaupun semua orang pandang-pandang pelik kat kitorang . Hehehe :)

Kalau Suka, Like Aje

2 orang doakan saya kurus :D:

azuha halim said...

how to bw tinggi? pakai heels macam nad :D

roziahojijie said...

@azuha halim Heels ? mau patah tulang belakang aku . Muehehe :P

 
Copyright © . All Right Reserved by MadeByOwn