Ojie's Official Blog ojie here :): SELAMAT HARI GURU !

16 May 2012

SELAMAT HARI GURU !

Assalamualaikum kelass . 
*bajet cikgu jap . wee~
Sudah lama aku tak bersiaran kan ? 
Aku hari-hari bukak blog tapi memang malas nak update .
Sebab utamanya : Takde topik yang nak dibualkan . 
Tu yang macam ...... malas tu . Hehe :D

SELAMAT HARI GURU !!

aku ucapkan kepada semua guru-guru yang ada di Malaysia .
Ucapan ni aku tujukan jugak kat cikgu-cikgu yang baru nak jadi cikgu tu atau yang dah nak pencen dah tu ye .. Hoho . 
Aku jugak nak ucapkan HAPPY TEACHER'S DAY kepada semua guru-guru 
  • SK Abdul Samad , Selangor
  • SK Kepong , Terengganu 
  • SK Kuala Perlis , Perlis 
  • SK TTDI Jaya , Selangor 
  • SMK TTDI Jaya , Selangor  
 yang pernah mengajar aku dari darjah 1 sampai tingkatan 6 atas .
TERIMA KASIH CIKGU :')

Jom kita layan video yang membuatkan aku agak tersentuh nei :')


Kalau Suka, Like Aje

0 orang doakan saya kurus :D:

 
Copyright © . All Right Reserved by MadeByOwn