Ojie's Official Blog ojie here :): Office Kata Pergi , Aku Dihalau ?

29 August 2012

Office Kata Pergi , Aku Dihalau ?

Assalamualaikum . 
Hai uolls . 
Lama nya aku tak update . 
Dah berhabuk dah belog mak ni nyahh ~
Biase lah kan , dapat cuti raya seminggu lebih , tu yang tak ingat nak update belogg sangat tu .
Cehh . Padahal tak tahu nak update apa kan ..
Muahahaha :D
Raya kali ni okay la , ade jugak aku beraya ke rumah orang . 
Walau tak semeriah tahun-II lepas .
Merasa jugak la nikmat open house kat bibir aku ni . 
Datang kempis , balik buncit .
Itu perkara biasa .


FYI ,
harini adelah hari terakhir aku bekerja di ofis ni .
Esok aku dah mula menamatkan perkhidmatan aku disini . 
Aku meletakkan jawatan sebab Ahad ni aku dah daftar UiTM dah .
Ofcoz la rasa sedih menyelubungi aku . 
Dah 8 bulan aku kerja kat sini . 
Dari awal tahun , sampai sekarang .
Sayang betul nak berhenti . 
Yelah , kalau kat tempat lain mana nak dpt advantage-II mcm ni . 
Dah la dapat laptop , keje pun rileks je , 
tak tensen sgt pun .
Banyak keja kat luar dari keja dalam ofis . Tu yang best . 
Huhu . 


Bos yang sangat baik , 
pekerja-II semua pun melayu ,
sangat sporting .
Datang lambat pun tak kena marah .
Itu seronok ! 
Okay , yang ni jangan amalkan ye ?
Tak baik untuk kesihatang . >_<
So , marilah kita tengok panorama di office aku :
 
 Nama company .
Kami kontraktor telekomunikasi .
 Ofis kecik tapi bisnes juta-II woo .
 Ni meja aku . Nampak kemas sebab aku dah kemaskan barang aku dah .
Tu , laptop yg office bg . Setiap pekerja dapat sebijik tuu ,
 Ni bilik belakang . VSAT department .
 Radio ni la penyeri ofis . Dah TV takde , layan ni je la .
 Pantry . Kecik je .
Admin Department .
 Meja aku , meja Tjay , meja yg last tu kosong . Takde orang duduk .
 Printer dan wifi .
 Microwave Department .
Microwave ni bukan yg panaskan lauk tu ye , 
Microwave ni yg pasang antena untuk bg coverage kat hp korang tu ler . 
Cer tgk hp korang , ade line tak ? Tu sebab ada nya Microwave dan VSAT ni la . 
Cehh . Promote nampak ?
Bhahaha :D
 Syed Zulfaqar . Budak MWT (Microwave)
Yang bilik belakang tu , Finance Department .
Yang depan ni , bilik Chief Marketing  Officer . 


Haa . Dah tengok kan ? 
Office aku harini sepi sbb yang lain keluar site untuk kerja-II maintenance .
So , tinggal berapa kerat aje yang ada dalam office ni . 
Ni lah office aku yang sedih aku nak tinggalkan harini . 
Bye office . 
Bye IPLC .
Bye Ojie .


Kalau Suka, Like Aje

2 orang doakan saya kurus :D:

sitikadhijah said...

jgn sedih2 la ojie.. nanti aq lagi sedih.. sebab pas nie aq sorg2.. menanges la aq sorg2.. huaaa!!!! haha.. anyway selamat melangkah ke alam unversiti.. dah jdik student uitm dah pas nie.. huhu,.. gud luck beb.. :D

Unknown said...

wow! dapat lappy? ambik terus ke apa? if ambik terus, hasanah pun nak kerja situ gak lepas tamat study nanti...hahaha :p

Anyway, insyaAllah, dapat jumpa kat uitm nanti, tegur-tegur ok? :D

 
Copyright © . All Right Reserved by MadeByOwn