Ojie's Official Blog ojie here :): Ujian Dari Allah swt \':

23 March 2012

Ujian Dari Allah swt \':

 


 Untuk makluman korang , lepas nei aku mungkin akan jarang berblogging macam dulu ..
Sekarang nei aku tengah mengalami kesedihan yang melampau . Aku anggap ini ujian yang besar telah menimpa aku untuk permulaan tahun ni . \': Korang tak tahu apa yang telah terjadi pada sayang aku ; Farhan .. Setiap masa aku menangis memikirkan dia ... :'/

Dia tak tinggalkan aku . Kami juga tidak memutuskan hubungan secara rasmi nya . Dia sekarang berada di sebuah tempat yang sangat digeruni orang lain .. Ya , aku sedih sangat . Tambah-tambah lagi ahli keluarga die .. Biarlah aku rahsiakan nama tempat tu . Tak baik membuka pekung orang lain .. Walaupun bukan salah dia ..

Dah 3 hari dia tiada disisi aku , dah 3 hari aku tak dengar suara dye yang ceria tu .. Ya Allah , betapa aku rindu padanya /': Aku hanya dapat menatap gambar die yang bisu , ta boleh bersuara .. Ketika aku menaip di blog ini , mungkin laju airmata aku mengalir .. Aku tak dapat tahan lagi . Biarlah ia turun mencurah-curah .. 

Setiap masa aku berdoa agar dia berada disisi aku temani aku sekarang ..
Setiap detik , bayangan dia muncul dalam fikiran aku , setiap tu juga aku tak boleh nak lakukan sebarang kerja .. Dan bila aku melihat pasangan lain yang sedang berjalan bersama , fikiran aku secara automatik tertancap pada dia .. Sedih sangat .. Sayu nya hati ini ..  :'/

Sayang , walau dimana kau berada , aku akan terus mencintai mu sampai bila-bila . Aku akan tunggu kau sayang .. Percayalah . Aku berdoa agar kau kembali disisi kami semua secepatnya . Amin .
P/S : Kepada orang itu , insaflah .  Tak guna kau berbuat jahat pada orang lain .. Tak guna kau berdendam dengan orang . Orang tu tak buat salah pun pada kau . Aku ta faham dengan diri kau . Kenapa ? Kau memang tak boleh tengok orang lain senang kan ? Kalau tak puas hati , jumpa lah depan-depan . Berperangai lah macam orang dewasa .. Jangan berlagak kau berkuasa . Aku berdoa agar kau dan keluarga kau kembali ke pangkal jalan .. Sebab kau , Sayang aku terseksa .. Kalau apa-apa yang buruk jadi pada Sayang aku , kami semua memang takkan maafkan kau dan keluarga kau sampai bila-bila pun . Ingatlah !

Kalau Suka, Like Aje

2 orang doakan saya kurus :D:

NOOR FATIN said...

semoga Allah lindungi dia di mana dia berada, insyallah. doa banyak2 k :)

roziahojijie said...

Amin ! . tengkiu kak Fatin :')

 
Copyright © . All Right Reserved by MadeByOwn